כללי
ברוכים הבאים לאתר "שפע אונליין" (האתר) , דרכו ניתן להזמין ולרכוש חלק ממגוון המוצרים המשווקים על ידי לבני צפוני בע"מ -איקאה ישראל ("איקאה ישראל" או "איקאה"). האתר הינו בבעלות שפע הצלחה לוגיסטיקה בע"מ, ח.פ. 520039835 מרחוב היוזמה 1 ראשון לציון (להלן: "שפע" או "החברה")
תקנון זה, המתייחס באופן שווה לבני שני המינים, מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד.
גלישה ו/או שימוש על ידך באתר, מכל סוג, לרבות הסתמכות על המחירים המוצעים באתר ורכישת מוצרים ו/או שירותים, מהווה את הסכמתך ואישורך לאמור בתקנון זה והתחייבותך על פיו.
פעילות האתר
האתר נועד אך ורק לשם ביצוע רכישה מקוונת של של מגוון מוצרים המשווקים על ידי איקאה כפי שניתן למצוא בחנויות של איקאה או באתר של איקאה, בכפוף לזמינות המוצר בחנות הקרובה למקום אליו אתה מבקש לקבל את המוצר. אין לעשות שימוש באתר זה למטרות אחרות.
על מנת להזמין את המוצר עליכם להצטייד, טרם תחילת הליך ההזמנה, במספר הקטלוגי של המוצר המבוקש כפי שמופיע באתר איקאה.
** עליכם לוודא כי המוצר (המספר הקטלוגי או שם פריט) שבחרתם באתר איקאה מכיל את כל הרכיבים הנדרשים להשלמת המוצר,
(לדוגמא: בבחירת מיטה לוודא שהבחירה כוללת בסיס מיטה/ תומך אמצעי ולא רק מסגרת מיטה כפי שמופיע במספר מוצרים באתר. בבחירת ארון יש לוודא שהמוצר כולל / אינו כולל ידיות לארון וכו'...)
החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את הוראות התקנון ובכלל זה תנאי השימוש מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך בהודעה מראש בכפוף לכל דין. תוקפו של שינוי תנאי השימוש יחל מרגע פרסומו באתר אלא אם כן צוין אחרת.
שימוש באתר על ידך מהווה הסכמה בלתי מותנית לתנאי תקנון זה ובכלל זה מדיניות הפרטיות, בכל כניסה לאתר. אם אינך מסכים לתנאי השימוש של האתר, כולם או חלקם, אינך רשאי לעשות שימוש באתר לכל מטרה שהיא ולא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי החברה.
בכל שאלה ניתן לפנות לשירות הלקוחות במייל:service@shefa-online.co.il
כל אדם שהינו מעל גיל 18 שנים וכשיר משפטית או תאגיד רשום בישראל אשר מחזיק בכרטיס אשראי בר תוקף של אחת מחברות האשראי הפעילות בישראל, רשאי לבצע רכישת מוצרים באמצעות האתר.
אזורי שירות
השירות שניתן במסגרת האתר מוענק בתחומי מדינת ישראל והכל באזורים מסוימים בלבד המוגדרים מעת לעת על ידי שפע לפי שיקול דעתה הבלעדי (להלן: "אזור השירות"). עם כניסתך לאתר תתבקש להקליד את הכתובת אליההנך מעוניין שהמשלוח יגיע. רק אם תתקבל אשור כיהכתובת נמצאת באיזור השירותניתן להמשיך ולהזמין את המוצר.
יובהר כי על אף האמור לעיל לשפע הזכות הבלעדית לשנות מעת לעת את אזורי השירות ללא מתן הודעה מוקדמת מראש, כפי שיפורט באתר ויהיה נכון במועד ביצוע ההזמנה.
אופן ביצוע הזמנות
רכישת מוצרים תתבצע באמצעות הוספתם אל סל הקניות. מחירם הכולל של המוצרים מופיע בסמוך אליהם. ניתן להוסיף ולגרוע פריטים ולשנות כמויות בסל הקניות בכל עת עד להשלמת ההזמנה והרכישה בפועל. בסיום ההזמנה יש לאשר את ההזמנה בקופת האתר.
לקוח אשר רוכש מוצר באמצעות האתר ישלם בנוסף למחיר המוצר דמי טיפול בגין איסוף וליקוט המוצרים מאחת מחנויות איקאה וכן דמי הובלהבגין הובלת המוצר למען הלקוח, והכל בהתאם לתעריפים שיוצגו בהליך ההזמנה ובלשונית דמי שירות/הובלה/הרכבה בראש האתר.
ככל שרוכש מעוניין בהרכבה או שירותים נלווים אחרים, ככל שמוצעים, כמו התקנת ציוד נלווה (כגון קיבוע לקיר), יוצג המחיר של השירות הנוסף ועליו לאשרו מראש. אישורו מהווה הסכמתו לתשלום לשירות הנוסף.
בנוסף, יוצג המחיר הכולל של ההזמנה בסוף התהליך, טרם אשור הרכישה.
מחיר ההובלה ודמי טיפול יוצגו מיד עם הוספת המוצר הראשון לסל.
יובהר כי הובלה כוללת הובלה במעלית או ככל שאין מעלית דרך חדר המדרגות עד קומה 3. ככל שנדרשת הובלה לקומה גבוהה יותר ללא מעלית, או שאין אפשרות להעלות את המוצרים דרך חדר המדרגות על המזמין להזמין מנוף על חשבונו.
הליך רכישה
החברה מספקת את המוצר מחנות איקאה הקרובה לכתובת שהוקלדה על ידי המזמין.
ככל שהמוצר אינו במלאי בחנות הקרובה כאמור, תופיע הודעה על כך באתר בהליך הרכישה.
בכל עת ניתן לבדוק זמינות המלאיבחנות הקרובה אליך באמצעות אתר איקאה. יחד עם זאת,הזמינות עשויה להשתנות לאור רכישותמקבילות המבוצעות בחנות או באתר.
יובהר כי אין באפשרות החברה ללקט מוצרים מכמה סניפים בגין אותה הזמנה
במקרה שבוצעה הזמנה לרכישת מוצר באתר והתברר כי המוצר/ים אזל/ו בחנות ממנה מתבצע האיסוף, החברה תזכה בתאום מול הלקוח את מחיר המוצר/ים החסר/ים.
עם סיום ליקוט ההזמנה מהסניף תישלח הודעת SMS ללקוח לטלפון הנייד שמסר בעתהליך ההזמנה עם מועדי ההובלה וההרכבה ככל שנבחרו השירותים
תנאים לאשור הזמנה
- הרוכש הצהיר כי קרא את התקנון
- ניתן אישור לביצוע העסקה מחברת האשראי של הרוכש.
- המוצרים המבוקשים נמצאים במלאי בחנות ממנומבוצע האיסוף.
- המען בו יש לספק את השירות נמצא באיזור השירות של החברה.
- הרוכש בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט.
הרוכש אחראי להקליד פרטים נכונים ומלאים בקשר להזמנה לחברה אין אחראיות במישרין או בעקיפין לטעות הנעשית ע"י הרוכש בעניין זה.
מתן פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית. נגד מוסריו יינקטו צעדים משפטיים, לרבות תביעות נזיקין בשל נזקים העלולים להיגרם לאתר, למפעיליו, למנהליו, לבעליו או למי מטעמם. במקרה של הקלדת פרטים כוזבים או שגויים, שמורה לחברה ולכל מי מטעמה הזכות לפסול את העסקה ללא כל הודעה מוקדמת.
כל הפעולות המתבצעות באתר נרשמות במערכת המחשוב של שפע. רישום זה יהווה ראיה סופית ומכרעת לעניין המועד בו בוצעה פעולה באתר.
מדיניות ביטול הזמנה
מדיניות ביטול ההזמנה תהא כפופה לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ("חוק הגנת הצרכן") ככל שהוא חל על העסקה והתקנות על פיו.
צרכן רשאי לבטל את העסקה שלא עקב פגם מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס, או מיום קבלת המסמך המכיל את פרטי העסקה, לפי המאוחר. על אף האמור, לא ניתן לבטל עסקה של טובין פסידים, טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה וטובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
בהתאם לסעיף 14ג1(ג) לחוק הגנת הצרכן, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום או מיום קבלת טופס הגילוי, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.
ניתן לבטל את העסקה בדרכים הבאות: בטלפון 03-9409679 / 03-9409680, בדואר רשום לכתובת היוזמה 1 ראשון לציון, בדוא"ל לכתובת service@shefa-online.co.il ובאמצעות האתר. הודעת הביטול של הלקוח תכלול את שמו ואת מספר הזהות שלו.
ביטל צרכן עסקה כאמור שלא עקב פגם, תחזיר החברה לצרכן, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידו, תבטל חיובו בשל העסקה ותמסור לו עותק מהודעת הביטול. החברה תגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם.
במידה והצרכן קיבל את הנכס נשוא העסקה, השבת המוצרים תהא באחריות הצרכן. שפע תוכל לסייע בהובלת המוצרים בחזרה, ועלות ההובלה תחול על הלקוח.
על אף האמור לעיל, במידה והתקבלה הודעת ביטול והמוצרים טרם נשלחו לרוכש, תבוטל ההזמנה וכרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה ההזמנה יזוכה בסכום הרכישה ללא כל עמלה או דמי ביטול.
על אף האמור לעיל, בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
מבלי לגרוע מן האמור לעיל, איקאה מאפשרת לכם להחזיר את המוצרים גם מעבר לתקופה הקבועה בחוק, בתיאום עם שירות הלקוחות, תוך 90 יום מיום הרכישה בכפוף לתנאים הבאים: באריזה המקורית שטרם נפתחה ובצירוף קבלה מקורית. המוצר יוחלף או יושב ללקוח כספו לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה (למשל, תשלומים בכרטיסי אשראי יזוכו לכרטיס המקורי באמצעותו שילמתם).
לתשומת לבכם, מצעים שאריזתם נפתחה ו/או שנעשה בהם שימוש (כל כלי המיטה לסוגיהם, שמיכות, כריות וציפיות), בדים שנחתכו/הותאמו לצרכי הלקוח, פריטים שיוצרו לפי מידה (כגון משטחי עבודה), מוצרים שנעשה בהם שינוי/תיקון/צביעה ו/או לאחר כביסה, נרות, עציצים, מוצרים שנרכשו במציאון ומזרנים - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.
למען הסק ספק, ביטול עסקה שלא עקב פגם אינו גורע מזכות החברה לתבוע את נזקיה, בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
אחריות למוצרים
מוצרי איקאה מיוצרים באיכות גבוהה ועומדים בסטנדרטים ובתקנים בינלאומיים, מחייבים וקפדניים ביותר. כל המוצרים המחויבים בתקן רשמי של מדינת ישראל הנמכרים ב- איקאה, נבדקים ונושאים אישור מכון התקנים הישראלי, כחלק מהשירות הניתן בחנויות איקאה ישראל. אנו מציעים ללקוחותינו תעודת אחריות עבור המוצרים שנרכשו, לפי דין.
תעודת אחריות ל המוצרים ניתנת על ידי איקאה ישראל והיא מעניקה ללקוח המחזיק בה זכות מימוש בהתאם לאמור בה כלפי איקאה ישראל.
אחריות על שירותי הרכבה, ככל ששירות כאמור מוצע, שנמכרה באתר שפע אונליין לכל סוגי הרהיטים תקפה ל - 12 חודשים מיום ההרכבה.
הנתונים המופיעים לעניין המוצרים, הרכבם, תכונותיהם וכיוצ"ב נמסרו על-ידי איקאה ועל כן הינם באחריותה הבלעדית. שירות ואחריות יינתן ללקוח על-ידי איקאה בהתאם לתנאי האחריות הרלוונטיים למוצר שנרכש.
אחריות הובלת המוצרים אשר נרכשו באתר שפע אונליין ושבגינם שולמה הובלה הינה על שפע הצלחה לוגיסטיקה בע"מ
החברה אינה אחראית לנזק כלשהו (לרבות נזק לגוף) ו/או הפסד ו/או חסרון כיס (להלן: "נזק מכל סוג שהוא") שייגרם ללקוח ו/או לצד ג' כלשהו כתוצאה מרכישה המתבצעת באתר ו/או מאי היכולת לבצע רכישה ושייגרם כתוצאה ממעשה ו/או ממחדל ו/או מרשלנות של הלקוח ו/או צד ג' כלשהו, לרבות, רכישה המתבצעת באמצעות כרטיס אשראי ללא הסכמת בעליו, רכישה המתבצעת על ידי קטין ו/או פסול דין ללא הסכמת הוריו ו/או אפוטרופסו, פעולה שתבוצע באתר על ידי צד ג' כלשהו שיכנס לאתר ויגרום נזק וכדומה.
הלקוח יישא באחריות מלאה לנזק ו/או חסרון כיס מכל סוג שהוא שייגרם לו ו/או לחברה ו/או לצד ג' כלשהו בגין טעות שביצע בהקלדת הנתונים, לרבות, טעות בהקלדת כתובתו, טעות בהקלדת פרטי כרטיס האשראי, טעות בהקלדת כתובת לאספקת ההזמנה וכיוצא באלה טעויות.
הלקוח פוטר את החברה מכל אחריות לנזק מכל סוג שהוא שעלול להיגרם לו ו/או לצד ג' כלשהו כתוצאה מתקלה טכנית בחומרה ו/או בתוכנה הקשורים לאתר.
מבלי לפגוע בכל האמור לעיל, בכל מקרה לא תישא החברה בסכום נזק העולה על מחיר המוצרים אשר הוזמנו ושולמו על ידי הלקוח.
מועדי אספקה ושינוע
זמני ההובלה והאספקה לבית הלקוח מתואמים עד 10 ימי עסקים מיום ביצוע הרכישה
במידה וההזמנה היא באיסוף עצמי הודעה תישלח תוך 10 ימים ממועד ביצוע הרכישה. על הלקוח לאסוף את המוצר תוך 3 ימי עסקים.
פינוי אריזות
יובהר כי אין פינוי קרטונים מבית הלקוח ועל הלקוח לפנותם בהתאם להנחיות הרשות המקומית הרלוונטית בכל הקשור לזמני ומיקוםהפינוי.
ככל שהלקוח הזמין שירותי הרכבה, מועד ההרכבה ישלח בהודעת SMS לאחר סיום ליקוט המוצרים. ההרכבה תבוצע לכל הפחות יומיים לאחר ביצוע ההובלה. הרכבת המוצרים בבית הלקוח תבוצע על ידי מרכיב/ נציג של איקאה ובאחריותה.
בהזמנת הרכבה מאשר הלקוח את תנאי הסכם לשירותי ההובלה/ההרכבה כפי שמופיעים באתר איקאה ובקישור הבא: הסכם שרותי הובלה/הרכבה
פינוי פסולת אלקטרונית -
בהתאם להוראות החוק, בעת אספקת מוצר חשמלי או אלקטרוני, ניתן למסור, ללא תמורה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה למוצר שרכשת בשפע. לא תתאפשר מסירה של פסולת מזיקה.
דגשים לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח:
קניין רוחני
האתר מכיל מידע אשר חלקו מוגן ע"י זכויות יוצרים, סימני מסחר, וזכויות קניין אחרות. האמור חל על התוכן המילולי, על הגרפיקה והתמונות שבאתר. למפעילי האתר הזכות הבלעדית לעשות שימוש במידע המופיע באתר. האתר מכיל מידע אשר התקבל בהסכמה ובאישור חברת איקאה ישראל בע"מ.
מידע זה הינו קניינה הבלעדי של חברת איקאה והצבתו באתר שפע אינו מקנה כל זכות שימוש מלבד צפייה במידע באתר זה.
ככל שהאתר מכיל קישורים לאתרים אחרים ברשת האינטרנט, אין שפע נושאת באחריות למידע המופיע בהם או באתרים אחרים המקושרים אליהם לתוקפם ולחוקיותם. רוכש המבקש לעשות שימוש בקישורים אלה עושה זאת על אחריותו בלבד.
כל המבקש ליצור קישור לאתר זה באתרים אחרים נדרש לפנות בכתב ומראש ל – שפע הצלחה לוגיסטיקה על מנת לקבל אישור בכתב לכך.
הקניין הרוחני באתר זה בכלל זה זכויות היוצרים ו/או סמני המסחר ו/או המדגמים ו/או הפטנטים וכיוצא באלה זכויות באתר, לרבות עיצוב האתר, התוכנות, היישומים, הקבצים הגרפיים, הטקסטים, התמונות, הטכנולוגיות, התהליכים, התכנים, האייקונים, קוד המחשב וכל חומר אחר הכלול באתר ("תכולת האתר"), הינם בבעלות מלאה ובלעדית של החברה, או של צדדים שלישיים שהחברה קיבלה מהם רישיון שימוש כדין.
איקאה ו/או החברה ו/או מי מטעמן שומרות על כל זכויותיה וקניינה בתכולת האתר, ואין בעצם הכניסה לאתר כדי להעניק רישיון ו/או זכות כלשהם בתכולת האתר ו/או בחלק ממנה.
האתר ותכולת האתר נועדו אך ורק לשימוש פרטי ולא מסחרי, והשימוש בהם מוגבל אך ורק למטרות מכירת וקניית המוצרים באמצעותם. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור ו/או להציג חומר כמפורט לעיל.
החוק החל ותניית שיפוט
על ההתקשרות בין הלקוח לבין החברה ובמסגרת האמור בתקנון זה יחולו הוראות הדין הישראלי בלבד.
החברה והלקוח מצהירים כי יעשו כמיטב יכולתם על מנת שסכסוך שיתעורר ביניהם, במידה ויתעורר, ייושב בדרכי נעם מחוץ לכותלי בית המשפט וכי במידה והסכסוך לא ייושב כאמור אזי הוא יידון בבית המשפט בתל אביב-יפו בלבד.
הוראות כלליות
החברה רשאית לשנות בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי, את ההיצע ו/או מגוון המוצרים המוצגים ברשימת המוצרים שבאתר.
יובהר, כי החברה אינה מציגה קטלוג או תמונות מוצרים וכי בחירת המוצרים המוזמנים נעשית על ידי המזמין באתר איקאה ובאחריותו לוודא שהמוצרים שהזמין כוללים את כל הרכיבים הנדרשים להשלמת המוצר ולצרכיו
החברה אינה מתחייבת כי מחירי המוצרים באתר יהיו זהים למחירי המוצרים הנמכרים בחנויות איקאה ובכל מקרה המחיר הקובע למוצרים המסופקים באמצעות האתר הינו המחיר המוצג באתר בסמוך למוצר.
אספקת מוצרים שנרכשו באתר שפע אפשרית רק כאשר המען המבוקש נמצא בתוך אזור השירות, ואין מניעה טכנית או אחרת המונעת אספקת מוצרים כאמור.
שפע, לפי שיקול דעתה הבלעדי, רשאית לשנות ו/או להפסיק בכל עת את פעילות האתר, וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת כלשהן.
המכירה הינה של מוצרי איקאה המשווקים על ידי איקאה ישראל ונמכרים בסניפי הרשת בישראל בלבד. בכל מקרה חברת שפע הצלחה לוגיסטיקה, תחת כל עילה משפטית שהיא, בגין מוצרים הנזכרים בסעיף זה לא תעלה מעבר לגובה התמורה ששולמה בפועל על המוצרים, שהוזמנו ע"י הרוכש.
כל העושה שימוש בלתי ראוי באתר מתחייב לשפות ולפצות את שפע הצלחה לוגיסטיקה או כל מי שמטעמם בגין כל תביעה , הוצאה ונזקים מכל מין וסוג כלשהו כולל הוצאות משפטיות, אשר ייגרמו לחברה ו/או כל מי שמטעמם.
מדיניות פרטיות
1. כללי
1.1. חברת שפע הצלחה ולוגיסטיקה בע"מ (להלן, "החברה") מכבדת את פרטיותם של המשתמשים הנכנסים לאתר החברה ו/או המשתמשים בשירותים השונים המוצעים במסגרתו (להלן בהתאמה, "המשתמש(ים)", "האתר" ו-"השירותים"). מטרת התנאים המפורטים במדיניות פרטיות זו, המהווים חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש, הנה לסקור, בין היתר, את האופן שבו משתמשת החברה במידע שנמסר לה על ידי המשתמשים באתר ו/או נאסף על ידה בעת השימוש באתר, ועל מדיניות השמירה על פרטיות המשתמשים על פי הדין.
1.2. החברה רשאית לשנות מעת לעת את הוראות מדיניות הפרטיות שלה, כדי שישקפו שינויים טכנולוגיים, עסקיים, משפטיים או רגולטורים. במקרה שכזה, השינוי יעודכן במסמך זה ויפורסם באתר. שימושך באתר לאחר ביצוע השינויים, יעיד על הסכמתך לשינויים אלו, ועל כן אנו ממליצים לעיין במדיניות זו מעת לעת.
1.3. כל הגדרות והמונחים במדיניות הפרטיות יהיה כמשמעם בתנאי השימוש, אלא אם הקשרם של הדברים מחייב אחרת.
1.4.בעצם הכניסה, הגישה והשימוש של המשתמש באתר ו/או בשירותים, המשתמש מביע את הסכמתו לתנאים, לרבות הסכמתו לאיסוף המידע, לעיבודו ולשמירתו במאגרי המידע של החברה, בעלת השליטה במאגר, שדרכי ההתקשרות עמה מצויים בתחתית מדיניות פרטיות זו.
1.5. המשתמש מסכים ומצהיר בזאת שהמידע שהוא מספק לחברה נמסר בהסכמתו ומרצונו החופשי, על מנת שהחברה תספק עבורו את השירותים ובהתאם למטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו. יובהר כי ללא הסכמת המשתמש למסירת מידע כאמור, החברה עשויה שלא לספק למשתמש את השירותים, חלקם או כולם. אם אינך מסכים לתנאי מדיניות פרטיות זו, אינך מורשה להשתמש באתר ו/או בשירותים.
2. רישום והעברת מידע לחברה
2.1 לחברה מאגר מידע רשום בו ישמרו פרטיך, כמפורט במדיניות פרטיות זו, אשר בין מטרותיו לעדכן את המשתמש באשר למבצעים ו/או שירותים המוצעים על ידי החברה, מי מטעמה ו/או על ידי צדדים שלישיים עימם יש לחברה שיתוף פעולה עסקי.
2.2. מובהר בזאת, כי לא חלה על המשתמש כל חובה שבדין למסור את המידע כאמור וכן שמסירת המידע תלויה ברצונו ובהסכמתו של המשתמש. עם זאת, מילוי שדות אלה מהווה תנאי הכרחי לביצוע הזמנת מוצרים באמצעות האתר במצב אורח.
2.3. המשתמש מצהיר ומתחייב בזאת, כי כל המידע שימסור ו/או יעדכן באתר, הינו נכון, אמין ומדויק וכן, כי מסר את המידע בשמו ועבור עצמו בלבד ולא בשם ו/או עבור צדדים שלישיים, למעט במקרים בהם הורשה לעשות כן, במפורש. המידע שמסר המשתמש, אף במצב אורח, וכן מידע נוסף שיצטבר אודותיו ופעולותיו באמצעות האתר ישמרו במאגר המידע של החברה, המפורט לעיל, ויעשה בו שימוש בהתאם למטרות המאגר המפורטות בסעיף 3.2 לעיל ובהתאם למדיניות פרטיות זו ו/או בהתאם להוראות כל דין.
3. איסוף ושימוש במידע
3.1. החברה רשאית לאסוף וכן לעשות שימוש במידע שנמסר על ידי המשתמש במועד ההרשמה, ביצירת קשר עם החברה ו/או במידע אשר הצטבר אודות המשתמש, לרבות במהלך השימוש באתר, ולרבות סוגי המידע שלהלן:
(א) מידע טכני ומזהים דיגיטליים - בשימוש באתר, ייאסף מידע טכני אודותייך, ולרבות סוג הדפדפן, פרטים אודות מכשיר הקצה, כתובת IP, נתוני גלישה והרגלי השימוש באתר. מידע זה ייאסף, בין היתר, באמצעות Cookies וקבצי מעקב אחרים, כמפורט להלן.
(ב) הרשמה לאתר ו/או לשירותים ורכישה באמצעות האתר – בעת ההרשמה לאתר ו/או השירותים, ובמסגרת רכישת מוצרים באתר, החברה עשויה לאסוף ולשמור נתונים אישיים אודות המשתמש אשר הוא נדרש למסור לצורך קבלת השירותים, ובכלל זה: שמו המלא, מספר טלפון, כתובת ודוא"ל. החברה עשויה לבקש מהמשתמש מידע נוסף מעת לעת.
(ג) יצירת קשר עם החברה – החברה עשויה לאסוף ולשמור מידע אודות המשתמש בעת פנייה של המשתמש לחברה באמצעות טופס "יצירת קשר" באתר, ולרבות שם, כתובת דוא"ל, ומידע אחר אודות המשתמש שיספק מרצונו החופשי.
3.2. החברה רשאית להשתמש במידע שנאסף אודותיך על מנת: (א) לשפר, להעשיר או לשנות (לרבות שינוי של האתר המוצג למשתמש) את האתר, את השירותים והתכנים המוצעים באתר, (ב) לעדכן את המשתמש באשר למבצעים ו/או שירותים המוצעים על ידי החברה, מי מטעמה ו/או על ידי צדדים שלישיים עימם יש לחברה שיתוף פעולה עסקי, ו-(ג) לאבטח את המידע באתר, ובין היתר, על מנת למנוע הונאות, תפעול, אבטחה, גילוי תרמיות ו/או כל פעילות בלתי חוקית אחרת. בנוסף, רשאית החברה לעשות שימוש במידע למטרות שיווק פרסום ודיוור ישיר שלנו או מי מטעמנו, וכן מידע על מוצרים ושירותים של צדדים שלישיים שמסופקים בשיתוף פעולה איתנו, לרבות פרסום מותאם אישית.
3.3. כמו כן, רשאית החברה לעשות שימוש במידע שנתקבל מאת המשתמש ו/או במידע שנאסף אודותיו, גם במקרים הבאים: לשם יצירת קשר עם המשתמש במקרה הצורך; לצורך תחזוקת האתר ו/או המערכת; לצורך שיפור המידע והתכנים שהחברה תציע במסגרת האתר למשתמשים באופן אישי ו/או לכלל ו/או לחלק מן המשתמשים באתר.
3.4. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, בכפוף למסירת המשתמש את פרטי ההתקשרות שלו לחברה והסכמתו לקבלת דיוור ישיר, תהיה החברה רשאית לשלוח למשתמש, מעת לעת, בדואר אלקטרוני ו/או באמצעי התקשרות אחרים שמסר המשתמש, מידע בדבר שירותיה וכן מידע שיווקי ופרסומי של החברה. המשתמש יהיה רשאי לבטל בכל עת את הסכמתו ולחדול מקבלת המידע כאמור, כאן service@shefa-online.co.il או באמצעות לחצן "הסרה" אשר יופיע בתחתית ההודעה;
3.5. האתר משתמש בעוגיות (להלן "Cookies" ו/או "עוגיות") לצורך תפעולו השוטף והתקין, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים, כדי להתאים את האתר להעדפות האישיות של המשתמש, לאפיין את המוצרים המתאימים לו ולצרכי אבטחת מידע. עוגיות הן קבצי טקסט, שהדפדפן של המשתמש יוצר לפי פקודה ממחשבי החברה. חלק מהעוגיות יפקעו כאשר תסגור את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במחשב שלך. העוגיות מכילים מידע מגוון כדוגמת הדפים שבהם ביקרת, משך הזמן ששהית באתר, מהיכן הגעת אל האתר, מדורים ומידע שהמשתמש מבקש לראות בעת הכניסה לאתר ועוד. כמו כן יכול והעוגיות ישמרו אף מידע בדבר הרגלי הגלישה של הגולש באתרים אחרים, לרבות האתרים בהם גלש, העמודים באתרים וכל פעולה אחרת בהם. המידע בעוגיות מוצפן, והחברה נוקטת צעדי זהירות כדי להבטיח שרק מחשבי החברה או מי מטעמה יוכלו לקרוא ולהבין את המידע האגור בהם.
3.6. אם אינך רוצה לקבל עוגיות, תוכל להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן שלך. לשם כך נא היוועץ בקובץ העזרה של הדפדפן. זכור, עם זאת, שנטרול העוגיות עלול לגרום לכך שלא תוכל להשתמש בחלק מהשירותים והתכונות באתר.
4. מסירת מידע לצד שלישי
4.1. החברה תנקוט באמצעים סבירים ומקובלים על מנת לשמור ולמנוע העברת פרטים אישיים המזהים את המשתמש, לצדדים שלישיים, וזאת למעט במקרים כדלקמן:
4.1.1. על פי דרישת המשתמש ו/או בהסכמתו המפורשת;
4.1.2. לצורך העברתם לספקים של החברה, כגון קבלני משנה, יועצים, חברות שליחויות וספקי מיקור חוץ אחרים, וזאת לצורך מתן השירותים, ובכלל זה על מנת להשלים את פעולת הרכישה שביצע המשתמש באתר;
4.1.3. במסגרת שיתופי פעולה עם חברות קשורות עסקית עם החברה, לרבות חברת לבני צפוני ( איקאה ישראל) בע"מ ;
4.1.4. בכל מקרה בו הפר המשתמש את תנאי השימוש, לרבות תנאי מדיניות הפרטיות ו/או במקרים בהם בצע המשתמש או ניסה לבצע המשתמש ו/או מי מטעמו, באמצעות האתר ו/או בקשר איתו, פעולות המנוגדות להוראות תנאי השימוש, לרבות מדיניות הפרטיות, לרבות הוראות כל דין.
4.1.5. בשל צו שיפוטי המורה לחברה למסור את המידע לצדדים שלישיים;
4.1.6. בשל כל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה ו/או הליכים משפטיים אשר יתנהלו בין המשתמש ו/או מטעמו לבין החברה ו/או מי מטעמה;
4.1.7. בכל מקרה בו תסבור החברה, כי מסירת המידע נחוצה על מנת למנוע נזק חמור לרכושם ו/או לגופם של החברה, של המשתמש ו/או של צדדים שלישיים, או על מנת למנוע נזק חמור אחר לפי שיקול דעתה הבלעדי;
4.1.8. במקרה בו העבירה ו/או המחתה החברה לצד שלישי את פעילותה ו/או את זכויותיה וחובותיה כלפי המשתמש, לצדדים שלישיים, ובלבד שצדדים שלישיים כאמור יקבלו על עצמם את ההוראות המפורטות במדיניות פרטיות זו.
4.2. אין באמור לעיל בכדי לגרוע מזכות החברה להעביר לצדדים שלישים מידע שאינו אישי, אשר אין בו בכדי לזהות את המשתמש בשמו ו/או בפרטי זהותו באופן ישיר, ולרבות אך לא רק, מידע אגרגטיבי לצרכי מחקר וסטטיסטיקה.
4.3. כמו כן, החברה רשאית להשתמש בשירותיהם של ספקי צד ג' על מנת לאסוף, לאחסן ו/או לעבד את המידע שנאסף כמפורט לעיל לצורך מתן השירותים, וספקים אלה יחויבו לעמוד בהוראות הדין החלות ביחס לעיבוד מידע.
5. אבטחת מידע
5.1. החברה עושה ככל שיכולתה בכדי להגן על סודיות הנתונים שנמסרו על ידי משתמשי האתר ולקוחותיה, זאת תוך נקיטת אמצעי זהירות מקובלים ושימוש בטכנולוגיות אבטחה מתקדמות. ידוע למשתמש כי החברה מקדישה משאבים ונוקטת אמצעים מחמירים למניעת חדירה לאתר ולסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמש, אולם היא אינה יכולה למנוע שיבושים באתר באופן מוחלט.
5.2. החברה תשתמש באמצעי הגנה והצפנה מסוג SSL, הנהוגים בתחום הסחר האלקטרוני בישראל ובארה"ב לפעולות של מסירת מידע מקוון, ובהתאם לנדרש על פי כל דין. אמצעי ההגנה האמור נועדו לאבטחת זרימת מידע מוצפנת בין מחשב המשתמש בזמן ביצוע הרכישה לבין שרתי האתר והחברה.
5.3. החברה עושה כל שביכולתה ונעזרת באמצעי אבטחה טכנולוגיים וארגוניים מתקדמים כדי לאבטח את האתר, את התקשורת דרכו ואת המידע המצוי בשליטתה, כנגד ניצול מקרי או מכוון, אובדן, הרס או כנגד גישה על ידי אנשים בלתי מוסמכים או מורשים. ההתקשרות בין המחשב של המשתמש או המבקר באתר לבין מחשבי החברה מאובטחת באמצעות שיטות הצפנה מקובלות, בהתאם לתקנים הנהוגים. כמו כן, החברה נוקטת באמצעים סבירים להגנה על האתר ועל רכיבי חומרה ותוכנה הקשורים בתפעולו ודואגת לעדכנם באופן שוטף, בין היתר, כדי להגן על האתר ועל תוכנו מפני חדירות, פרצות או האזנות בלתי מורשות.
5.4. כך, החברה מתעדכנת באופן שוטף בהתפתחויות הטכנולוגיות בתחומי התוכנה והחומרה על-מנת לספק למשתמשי האתר ולקוחותיה את ההגנה הטובה ביותר מפני חדירה או פריצה, לרבות כניסה לא מורשית למאגרי המידע שלה. עם זאת החברה מבהירה, כי במקרים שאינם בשליטתה ו/או נובעים מכח עליון, היא איננה מתחייבת, שהאתר יתנהל כסדרו, ללא כל הפרעה, ו/או שהאתר ו/או הנתונים שנאספו ו/או נמסרו כאמור לעיל יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה ו/או חדירה בלתי מורשית למאגרי המידע של החברה וכי ידוע למשתמש שהחברה לא תישא באחריות בגין כל נזק ו/או אובדן, ישירים או עקיפים, מכל סוג שהוא, שנגרמו כתוצאה מכך, לרבות בשל פגיעה בפרטיות.
5.5. כל נושא השימוש וסליקת כרטיסי האשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן ומאובטח באמצעות חברת סליקת אשראי חיצונית, העושה שימוש בשיטות הצפנה חדישות ועל ידי מנגנוני הצפנה שהינם בהתאם לתקנים בינלאומיים.
6. יצירת קשר בנושא פרטיות
6.1. על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, הינך, או מי מטעמך, רשאי לעיין במידע אודותיך אשר מצוי במאגר החברה ואף לבקש מאיתנו לתקן מידע זה אם אינו נכון, שלם או מדויק. כדי לממש זכות זו, יש לשלוח בקשה בכתב אל החברה באמצעות עמוד "צור קשר" באתר.
6.2. בכל שאלה ו/או הבהרה ו/או תגובה בנוגע למדיניות פרטיות זו, או אם ברצונך למחוק, לשנות או לתקן את המידע האישי שלך, אנא שלח דואר אלקטרוני ל-service@shefa-online.co.il. לחלופין, הינך מוזמן לשלוח מכתב לכתובת: ת.ד
4032 עורף הנמל, אשדוד מיקוד 7714001. בכל תכתובת לחברה יש לכלול את פרטיך המלאים לרבות, כתובת ואי מייל ליצירת קשר. החברה תשתדל להגיב לכל בקשה סבירה בזמן סביר.